Download vores demo-app!

Har du lyst til at opleve hvorledes vores app fungerer, så hent demo-versionen på følgende link:

www.wasteapp.dk/mobil.

Du skal bruge et brugernavn og et password og disse kan du få ved at kontakte os på telefon 70 26 54 54 eller wastetech@wastetech.dk. Dit tildelte brugernavn samt password vil virke i 14 dage.

Når du har modtaget dit tildelte brugernavn og password, kan du roligt klikke alle de steder du har lyst, ligesom du trygt kan prøve at gennemføre en bestilling. Dukker der spørgsmål op undervejs, endelig kontakt os på telefon 70 26 54 54 eller wastetech@wastetech.dk.

God fornøjelse!


Har du skiftet telefon eller på anden vis mistet din app?

Er du allerede bruger og har brug for at downloade WasteApp igen, så kan du gøre dette på samme adresse som nævnt ovenfor, altså www.wasteapp.dk/mobil. Herefter logger du blot ind med dit brugernavn og password.

Brugervejledning til ad'hoc funktion


Denne guide beskriver trin for trin, hvordan du bestiller en ad hoc container.

-       Åbn Ad hoc opgaver i hovedmenuen

-       Tryk på Bestil container

-        Vælg den affaldstype, du ønsker at bortskaffe

-        Vælg herefter containertype


Containerstørrelserne er vejledende og kan ikke garanteres, før transportøren har bekræftet bestillingen. Variationer i containerstørrelsen kan forekomme, hvis containerstørrelsen ikke er tilgængelig hos transportøren, men de prøver selvfølgelig at imødekomme den container, du måtte ønske. Ikke alle containere er egnet til alle affaldstyper, og derfor kan du få en vejledende pop-up meddelelse om, at affaldstypen ikke nødvendigvis passer til den affaldstype, du ønsker at bortskaffe.

-        Vælg den af dine eksisterende transportører/leverandører, du ønsker skal udføre ad hoc opgaven.

Husk, at ikke alle dine samarbejdspartnere nødvendigvis kan udføre alle ad hoc opgaver. Vær derfor opmærksom på, hvem der kan udføre opgaven.

-        Vælg herefter antal (standard er 1 stk.)

-        Udfyld den ønskede leveringsdato.


Leveringsdato kan ikke garanteres før transportøren har godkendt bestillingen – husk at bestille i god tid, så er der bedre sandsynlighed for, at transportøren kan imødekomme dit ønske.

Du har mulighed for at ønske et tidspunkt for levering på den ønskede dato. Dette punkt er valgfrit og kan heller ikke garanteres medmindre det bliver bekræftet af transportøren.


Du SKAL som minimum udfylde ønsket placering. Herudover udfyldes adresse, hvis der er flere adresser tilknyttet på samme app. Hvis dette felt ikke udfyldes, ved transportøren ikke, hvor de ønskede ad hoc containere skal placeres, og ordren kan derved ikke gennemføres.

I det sidste felt har du mulighed for at skrive yderligere kommentarer, der kan være relevante ved bestilling af ad hoc containerne, eksempelvis en særlig instruks, et ordrenummer eller et telefonnummer.

-        Til sidst trykker du Bestil container, og du bliver bedt om at bekræfte, at du vil bestille det, du har udfyldt.


Du kan først være sikker på din bestilling, når du modtager en bekræftelsesmail fra transportøren. Heri fremgår detaljerne for leveringen af dine containere – bemærk, at dato, tidspunkt, containerstørrelse kan være ændret, hvis det ikke har været muligt for transportøren af indfri dit oprindelige ønske. Du kan ligeledes se på app’en, når transportøren har bekræftet bestillingen, og hvis der er ændringer til leveringen.

Tømning og hjemtagning af ad hoc containere:

-        På den dag ad hoc containerne bliver leveret fremgår de på app’en under Bestil tømning.


Bestil tømning:

Vælg under Bestil tømning den eller de ad hoc containere, du enten ønsker at bestille tømning på.


Hjemtagning af containere:

Skal containerne hjemtages permanent, skal du sætte flueben ved Hjemtages, når du er gået videre til bekræftelse under Bestil tømning.


Annullering af ad hoc opgave

Skulle du fortryde din bestilling kan du nå at annullere din bestilling ved at klikke Mere info på din bestilte container under Ad hoc opgaver. Husk at annullere i god tid.