Kontakt os på tlf. 70 26 54 54 Log på

Features

- bestil tømning/afhentning straks behovet konstateres
- log der dokumenterer alle bestillinger med hvem, hvad og hvornår
- bestil ad'hoc containere til engangsopgaver / midlertidig opstilling
- stop tømning/afhentning ved lukket for ferie eller helligdage
- overblik over faste tømningsdage og mulighed for at bestille "spring over"
- oversigt over alle dine containere og hvilken affaldstransportør der tømmer/afhenter
- sorteringsvejledning som standard eller tilpasset lige præcis dit affaldssystem
- bestil service på dit hardware ved tekniske eller mekaniske fejl

Udbyttet

- hurtig og let bestilling med få klik og på stedet
- ingen ventetid i telefonkø eller tidsforbrug med at skrive mails
- intet behov for at huske kundenumre, containernumre, placering m.v.
- dokumentation for alle bestillinger, med hvem, hvad og hvornår
- komplet overblik over alle dine affaldstransportører og hvad de tømmer/afhenter
- viden om affaldssystemet sikret, ajour og altid let tilgængeligt.
- oplagt mulighed for at udnytte containere bedre og dermed spare penge
- fejlrisiko i forbindelse med bestilling reduceret til 0

Teknikken

- passer til alle platforme såsom Iphone, Android, PC m.v.
- kan opbygges helt individuelt med adresser, bygninger, afdelinger m.v.
- kan tilpasses den enkelte bruger med tildeling af særskilte beføjelser/containere
- alarm med advarsel mod dobbeltbestilling
- kan opbygges med stregkoder og scanning af containere
- mulighed for helt eget interface (forside på app'en)
- naturligvis med løbende opdatering og nye features

Prisen

- der betales en lav årlig licens pr. app
- der er derimod ingen brugerlicens - alle brugere er gratis
- der betales en minimal bestillingsafgift pr. bestilling
- du modtager en faktura én eller to gange årligt
- der betales en mindre engangsomkostning i forbindelse med oprettelse
- med SupportLifeTime er tilføjelser og ændringer u/b - for altid!
- til gengæld opretter vi det hele for dig - og slipper det ikke før det virker

FAQ

Skal jeg så skifte affaldstransportør?

Nej, bestemt ikke. Vi tilbyder dig blot en meget nemmere metode til at bestille dine tømninger og afhentning af dit affald - og giver dig så lige en række andre stærke fordele oveni. Vores app kan sende din bestilling til samtlige dine nuværende affaldstransportører.

Hvad siger min affaldstransportør til at jeg begynder at bestille tømninger via WasteApp?

Det siger din affaldstransportør normalt ingenting til, tværtimod. Det er nemlig også en fordel for din affaldstransportør, da det tager belastningen af deres kundeservice, ligesom risikoen for fejl er helt fjernet. Så typisk er de faktisk meget glade for at modtage din bestilling på denne måde.

Hvad hvis jeg ønsker at stoppe med at benytte jeres app?

Du betaler typisk din licens for et år af gangen. Ønsker du ikke at fortsætte når licensperioden er udløbet så skal du blot, 3 måneder før udløb, sende os en opsigelse på mail, så lukker vi app'en pr. udløbsdatoen og du modtager alene en opkrævning på de bestillinger du har gennemført i perioden.

Hvad hvis jeg skal have oprettet en ny bruger - eller en ny container på app'en?

Så tager du lige kontakt til os og vi opretter det hele for dig. Skal du have en ny container på din app, kan du med fordel selv tage et billede af containeren eller affaldet og sende billedet til os på wastetech@wastetech.dk (blot med kameraet på din mobiltelefon - husk at tage billedet med mobilen vandret), så har du lynhurtigt din nye container på.

Kommer I virkelig ud og sætter det hele op for mig?

Ja, det gør vi. Det er meget vigtigt for os, at vi er sikre på at alle de informationer din affaldstransportør skal bruge er til stede og korrekte, ligesom vi gerne vil bygge app'en så den opfylder helt præcist dit behov og er tilpasset din dagligdag. Derudover synes vi det er god service - og altid hyggeligt at hilse på.


Hvad med fremtidige rettelser og tilføjelser - koster det noget?

Vi vil altid tilbyde dig SupportLifeTime. Med SupportLifeTime er alle fremtidige tilføjelser af eksempelvis brugere og nye affaldstyper ganske uden beregning. Dette gælder naturligvis også hvis du skal have rettet eller ændret i nogle af dine øvrige oplysninger.


Hvad hvis min transportør ikke kommer når jeg har bestilt en tømning - skal jeg så ringe til jer?

Nej, så skal du ringe til din transportør. Vi kører desværre ikke bilen, så det er alene din transportør der kan fortælle hvad der er gået galt. Bemærk at det nogle gange kan være at adgangen til containeren har været spærret, således at din transportør faktisk har været der, men ikke har kunnet komme frem til containeren.