Nyheder
Nationalmuseet: "Vi tager mod smarte løsninger med kyshånd!"
Når man årligt byder godt 600.000 gæster velkommen, er det ubetinget nødvendigt, at den daglige vedligeholdelse og drift er struktureret og nem at gå til. Derfor tager serviceteamet på Nationalmuseet smarte løsninger til sig med kyshånd. De har indset, at der kan spares både tid (meget tid) og penge ved at tænke i innovative løsninger der er nemme for alle at anvende.
Nationalmuseet benytter - selvfølgelig! - WasteApp. På app'en har vi, fordelt på 6 adresser, samlet over 20 affaldstyper der afhentes af flere forskellige affaldstransportører. Vi har tillige etableret det således, at alle medarbejderne i serviceteamet har mulighed for at bestille tømning af en fyldt container eller afhentning af affald generelt, uanset hvilken af Nationalmuseets adresser, de måtte befinde sig på. Og; efterfølgende kan alle, i app'ens bestillingslog, se hvilke tømninger m.v. der er bestilt, ligesom den indbyggede alarm forhindrer risikoen for dobbelt-bestilling. Det er effektivt og en stor hjælp for Nationalmuseet i en meget travl hverdag. Endnu et hold meget glade brugere!
En ide for dig/jer?
WasteApp fungerer uanset hvilken affaldstransportør i benytter. I kan samle alle de affaldstyper I måtte ønske, ligesom antallet af brugere er ubegrænset. App'en indeholder rigtig mange fordele, der letter en travl hverdag, sparer jer tid og sparer jer penge. Kontakt os for en helt uforpligtende snak, demonstration - og eventuelt en gratis prøveperiode!